Handelsbetingelser for Børnesikring

Betaling

Børnesikring modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket fra din konto, når varen afsendes af os.

Alle beløb er i Danske kroner, og er inkl. moms.

Børnesikring bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Men også at vi heller ikke har adgang til dine oplysninger på kortet.

 

Levering

Børnesikring leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

Vores leveringspartner er DAO og prisen for fragten kommer automatisk fra dem.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Børnesikring dækker ikke returneringsomkostninger.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Børnesikring

Kjærslund 16

8260 Viby J

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Tilbagebetaling.

Hvis der er aftalt tilbagebetaling for en vare, så bedes du sende dine bankoplysninger på mail til info@bornesikring.dk så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen, og sendes til:

Børnesikring

Kjærslund 16. 1.th

8260 Viby J

Vedlæg en returseddel i pakken med:

  • Dit navn
  • Ordrenummer
  • Grundig returårsag

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@bornesikring.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Hvis noget går i stykker:

Vi frabeder os ansvaret for hvis produktet går i stykker, ved forkert anvendelse.

Er det gået i stykker ved modtagelse så sender i det naturligvis bare tilbage til os.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.